Традыцыя – гэта заўжды сувязь паміж мінулым і цяперашнім.
Традыцыя накрываць тэлевізар вязанай карункавай сурвэткай нарадзілася у СССР, паспяхова перажыла яго развал і працягвае жыць у сённяшняй Беларусі, напрыклад, у хаце майго дзядулі.
Тэлевізар як найвялікшую матэрыяльную каштоўнасць з клопатам накрывалі, і гэта ўзводзіла тэхніку на ўзровень святога, алтарнага (невялікія тэлевізары нават усталёўваліся у куце пад столлю, дзе традыцыйна вісела ікона).
У сваей інсталяцыі я даводжу вобраз карункавай сурвэткі да абсурду. Гігантская, сюрэалістычная, яна указвае на недарэчнасць абагаўлення тэлевізара, якi для многiх застаецца галоўнай крынiцай iнфармацыi.
Падчас вайны многія беларускія сем’і раскалоліся. Словы родных важаць менш за пачутыя з экрана.
Падчас сямейных спрэчак губляецца вера ў моц словаў.
Крэўныя родзічы не могуць зразумець адно аднаго нягледзячы на тое, што размаўляюць на адной мове.
Праект ставіць перад гледачамі пытанне пра тое, ці можа мастацтва абараніць родных нам людзей, уваскрасіць любоў, звязаць разарваныя ніці сямейных сувязяў.
Усе ячэйкі вязанай павуціны хаатычназлучаныя, all the pieces are unique, still they are like a one huge object. It’s fragile, it’s gentle, яна сцяякае, як хваля, а інфармацыя прасоваецца праз яе, like I’m trying to warn you, to protect you from this, to hide it from you. But I have no rights to make a Part of your life disappear, that’s why it’s half transparent, so you still can see what’s on the screen.